Klantenservice

Wij zijn maandag t/m vrijdag tussen 9:00-18:00 bereikbaar per
WhatsApp, E-mail en Live chat.

Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten*


  • Whatsapp

    Tussen 9:00-18:00 bereikbaar via WhatsApp.

  • Mail ons

    Binnen 24 uur antwoord op je bericht.


Veelgestelde vragen

Heb je een klacht?

Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen via WhatsApp ofklantenservice@babywinkel.nl. Je krijgt van ons binnen een dag na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600,2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen de Geschillencommissie via hetEuropees ODR Platform.

Kan ik mijn product retourneren?

Gratis binnen 14 dagen. Controle of artikel en verpakking nog in nieuwstaat zijn. Direct je geld terug na verwerking. Meer info

Wanneer wordt mijn pakket geleverd?
Stuur ons een berichtje!

Contact formulier

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.