Contact
klik hier | |
E-mailadres | [email protected] |
Openingstijden
Wij zijn maandag t/m vrijdag tussen 9:00-18:00 bereikbaar per WhatsApp, E-mail en Live chat. Op nationale feestdagen is onze klantenservice gesloten.
Vraag over je pakket
Is je pakket onderweg? Je kunt het beste direct contact opnemen met onze bezorgpartner die in de Track & Trace email staat.
DHL 0900 222 2120
PostNL 088 86 81 006
Heb je een klacht?
Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact opnemen via WhatsApp of [email protected]l.nl. Je krijgt van ons binnen een dag na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht? Dan kunt je deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Ook kun je jouw klacht voorleggen de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.